söndag 12 juli 2009

jag var i småland i veckan..

jag å mamma åkte till mormor i måndags. vi åkte 1 klass å medan jag sov la mamma in mig å liggdelen under sätet så att hon kunde se mig medan hon kopplade av å drack te å läste tidningen. när vi kom fram väntade mina kusiner noa, kevin å gabriel på mig. det var riktigt roligt med så mycket uppmärksamhet.

på måndagnatten sov jag mellan mamma å kevin. gabriel låg på en madrass på golvet så rummet var riktigt fullt. på morgonen kom även noa upp å myste med mig.


mina kusiner har fyllt år allihopa men jag har inte hunnit å gratta dem förrän nu så jag hade varit ute å köpt "guitar hero world tour" till dem. de blev jätteglada.

här är vi alla samlade


när jag var i småland sist var jag bara 3 veckor å lite skrikigare. nu var jag mysig nästan jämt. här ligger jag skönt hos mina kusiner.


det är riktigt härligt att träffa släkten. på tisdagen var det dags för noa, kevin å gabriel att åka hem till jönköping. då hade jag mormor för mig själv. ibland blev jag trött på dagarna å då tog jag min apa som jag har fått av min emma å slumrade snabbt.

på torsdagskvällen gick vi till apladalen å lyssnade på bröderna hasse. jag var definitivt yngst.

jag badade å klädde mig i skjorta...



på fredagseftermiddagen var det dags att ta tåget hem till malmö. jag sov hela resan å mamma var så stolt över mig. nu är det malmö som gäller i två veckor men sen ska jag till småland igen för att sedan åka vidare mot öland.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig minisemester du och mamma haft hos mormor, så mysigt! Vad duktig du var på tåget, förstår att mamma var världens stoltaste! Nu får du ladda för Öland, kanske blir det bad i havet då?! KRAM! Sofie

    SvaraRadera