söndag 23 augusti 2009

idag var jag i kyrkan å fick skäll. fast sånt där snällt skäll om det finns nåt sånt. jag har två kompisar som heter kittie å sandra å båda klagade på att jag inte har uppdaterat min blogg på länge. jag har varit så grymt busy på sistone - jag måste ju hinna med å skapa en del memory-moments nu innan jag flyttar till hus. i tisdags kväll var patrik å sara här men framför allt tilda. hon å jag låg i soffan å myste medan våra föräldrar satt å pratade i köket.


jag har träffat emma en hel del i veckan vilket är lyxigt. hon har sovit här ett par nätter å då har hon sovit jämte mig. jag sov som en kung mellan mamma å emma. mysigt.

åsså har jag vägt mig. å mätt mig. 67 cm lång å hela 7940 gram tung. det ni!

i fredags hade jag nästan en heldag med tjejerna öjfelts. det var jättemysigt.

vi satt på cafe´ å sen mötte vi upp johanna å livia i folkets park å de stora tjejerna fick åka karuseller. jag å chanelle fick bara titta på:-(

men jag var rätt nöjd ändå....
på fredagskvällen skulle mamma på tjejkväll med bland annat sara så patrik å tilda kom till mig å pappa. till en början ville tilda hellre åka på tjejkväll men när sara förklarade att hon behövde passa mig förstod hon att det var hos mig hon behövdes. hon matade mig med potatis- å palsternackspuré. jag börjar vänja mig vid smaken. tänk vad snälla kompisar jag har som till å med matar mig.

vi hörs snart igen.

1 kommentar:

  1. Memphis, du får visa din mamma och pappa det fina fotot på oss på min blogg sandrataubert.devote.se

    SvaraRadera