lördag 14 november 2009

jag dök idag!

idag var vi på babysim. jag har ju missat det de två sista veckorna så jag var lite extra laddad idag. jag dök tre gånger! under vattnet! det är väl kanske det man gör när man dyker... jag var jätteduktig å min tränare berömde mig. efter det sov jag riktigt gott å i eftermiddags var jag hos sandra å marcus medan mamma å pappa var i kyrkan en stund. jag dansade å fikade hos sandra å marcus. de är så goa å verkar gilla mig. det gillar jag.

jag har ju glömt att berätta att jag sover hela nätterna nu å äter bara riktig mat. jag börjar bli riktigt stor. å nu är jag så stor att jag till å med får gå å ta vaccinationsspruta för svininfluensan!

imon är det matchdag å då kommer amanda från köpenhamn å myser med mig. tänk vad mycket mysiga människor det finns!

xoxo,
m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar