fredag 25 december 2009

min första jul

Mitt första möte med tomten. så stort. å så på riktigt!

jag å pappsen

En av mina julklappar; min motsvarighet till mammas mac




kevin hjälper tomten för han har många att åka till...


vi öppnar mina julklappar först medan tomas å lina väntar snällt på sin tur..


god jul så här på juldagen... jag har en sån skön jul här i småland. jag har fått massor av roliga julklappar. alla är så snälla mot mig. jag har fått många klappar som låter så mina föräldrar är nog lite extra glada för min skull :-)

igår klädde jag mig som en pepparkaksgubbe med hatten på sne´ å allt. precis som det ska vara. vi var i jönköping å firade med mina kusiner å min gammelfaster eller vad det nu heter. hon ä inte speciielt gammal alltså.. nilla heter hon å är hur cool som helst. min mammas kusiner var där oxå å snart ska jag få en liten syssling för i februari ska lotta å simon få barn. det blir skoj. (jag hoppas att min syssling inte blir lika rädd för sin pappa som jag blev. han har mustasch å jag har inte riktigt bestämt om jag gillar det... det ä nåt visst med de som heter simon å har mustasch... men nu har jag vant mig vid min farbror simon - han ä jättego. så jag vänjer mig nog vid simon sjöberg oxå:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar