måndag 11 maj 2009

dagen som gått

idag har jag hunnit med massor. jag började med att sova till klockan 10.30 å sen hjälpte vi pappa med att stryka skjortor. efter det fick mamma för sig att jag skulle ligga själv på soffan och öva mig i att inte alltid bli buren på. jag låg så här i ungefär en halvtimma så det var ju riktigt bra.

efter lunch var vi på bvc - jag vägde 4740 g så jag går upp som jag ska:-) sen gick vi till shoppingcentret entré för att kolla på lite födelsedagspresenter till mina kusiner.. jag kan inte säga mer för de kanske läser det här... när pappa slutade jobbet var vi där å hämtade honom. så fort jag kom in på kontoret släppte alla sina telefoner å kom å tittade på mig. jag skötte mig å skrek ingenting alls. tyvärr var varken sofie eller elin där - det är ju två av dem flitiga som följer mitt liv här...

sen gick vi tillbaka till entré å åt en bit mat å öppnade ett jättestort paket från mammas faster å hennes kusin (jag vet inte om det finns ord för vad de heter till mig..). det var en jättefin nalle som heter felix. jag kommer gosa med honom rejält, speciellt när jag är ledsen.

nu är det snart dags för mig att vakna å äta (tänk vad duktig jag är som kan skriva allt detta i sömnen..)

hej så länge,
m

1 kommentar:

  1. Vilken händelserik dag, så mycket du hunnit med! Så spännande att hela tiden få upptäcka nya saker!
    Vilken osis att jag missade dig igår, slutade ju tidigt! Men, vi ses säkert på söndag!
    Stor KRAM Memphis!
    Sofie

    SvaraRadera