onsdag 13 maj 2009

grattis!






















idag fyller mina kusiner noa å kevin 11 år. jag lyfter på hatten å säger ett stort grattis. jag firade dagen med att sova riktigt gott inatt, 22.30-04.15 första passet för att sedan fortsätta med några mindre pass.


i förmiddags lyssnade jag på hillsong medan mamma svängde med min leksak likt en tamborin - detta gjorde att jag somnade som en prins.

i eftermiddags har jag chillat med mamma. här kan ni se att jag både varit lycklig å annat..




nu ska jag snart sätta mig i min babysitter medan mamma å pappa äter middag som mormor har gjort åt dem.

förresten, igår fick jag höra den glada nyheten att det finns människor i helsinborg som följer mig här på bloggen, som jag inte ens känner. det tycker ja är riktigt skoj.

so long,

m

2 kommentarer:

  1. Oj då! Sötis! Vilka supercoola och fina kläder du har - älg och allt! Snygging! Kjam! Sofie

    SvaraRadera
  2. klart man ska bli kändis i tidig ålder =) det va mysigt att träffa din mamma och pappa en snabbis ikväll...även du var otroligt söt...fast din mamma och pappa sa att du var skrikig...kram till hela familjen

    SvaraRadera