måndag 25 maj 2009

helgen som gått


jag hade massor av fint besök i helgen. i torsdags kväll kom anneli å daniel ner från stockholm å jag började visa mig från min absolut sämsta sida genom att skrika nåt kopiöst. mest för att de sen skulle bli så glada när jag blev trevligare.. jag fick en jättefin stickad tröja å mössa som daniels mamma hade stickat. jag kommer vara sötast i stan i den.


i fredags kom nancy å marcus från göteborg å på kvällen hade vi middag med dem å anneli å daniel. en riktigt härlig kväll där nya å gamla vänner till mamma fick träffas. så fort jag började skrika höll de mig så skönt att jag slutade på en gång. jag fick en jättecool nike-dräkt av nancy å marcus. nancy som är personlig tränare menade på att det var viktigt att lägga grunden tidigt.



på lördagen hade vi först ett par härliga timmar nere i västra hamnen med nancy å marcus å på kvällen kom anneli, daniel å lars å emma hit på middag.

de vuxna skrattade mycket å jag myste mest. sent på kvällen råkade jag kräkas lite å som tur var låg jag hos emma för lars som satt jämte hoppade upp från soffan å sa "det kommer grejer..". men jag gillar lars ändå.

en riktigt trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. memphis, du ar fruktansvart lik din pappa manz.

    det ar ratt sjukt att se marcus nagra bilder upp halla memphis. har inte sett honom sedan vi bodde ihop pa hawaii for en jadrans massa ar sedan.

    kram pa er. ni gjorde mig o lina valdigt glada igar...

    Joel

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar helg du haft Memphis! Fina presenter och goda vänner på besök! I den nya träningsdressen kan du och pappa springa ikapp! KRAM på dig myskillen! Sofie

    SvaraRadera